sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Nicholas Sparks

Dupa cum stiti sunt adepta romanelor de dragoste.Am citit destule ca sa imi pot da o parere.Acum ceva vreme am vazut un trailler al filmului "Dear John".Am facut rost de film,m-am uitat la el,apoi am cautat si alte filme la fel.De ce?Pentru ca toate filmele de dragoste pe care le-am vazut si care mi-au placut foarte mult au fost dupa operele lui Nicholas Sparks.Cartile lui fac ravagii in alte state,dar din pacate eu nu am avut ocazia sa pun mana pe niciuna.Stiu ca filmele sunt foarte diferite fata de "realitatea din carte",dar pot spune ca mi-as dori foarte mult sa citesc cartile acestui minunat romancier.Dintre filmele regizate dupa cartile lui Nicholas Sparks au aparut:
  • Dear John
  • The Last Song
  •  Message in a Bottle 
  • A Walk to Remember
  • The Notebook
  • Nights in Rodanthe
  • The Lucky One (va aparea in 2012)
Cam atatea stiu eu,spre ca v-am marit interesu pentru acest faimos autor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu