duminică, 26 septembrie 2010

Citatee...

  • "Sa fi avut aripi,as fi vrut sa zbor,sa vad pamantul ca o stea sub umbra mea.
  •  Sa fi avut o inima mai mare,as fi vrut sa iubesc fiecare raza de soare.
  •  Sa fi fost mai intelept,as fi stiut mai de mult cat de mult sa te iubesc.
  Aceste randuri de cum le`am citit dintr`o carte m`au impresionat foarte mult...Din aceasta cauza le`am si pus aici,poate careva dintre cititori se vor regasi in ele.
  In continuare am pus cateva din Legile lui Murphy





1.Orice solutie genereaza noi probleme.
2.Ideea este sa mori tanar, dar cat mai tarziu posibil. 
3.Nu exista un adevar absolut - asta este absolut adevarat.
4.Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori ingrasa.
5.Acei care nu studiaza istoria ii vor repeta greselile. Acei care o studiaza vor gasi alte cai de a gresi.
6.Secretul succesului este sinceritatea. O data ce poti sa te prefaci ai reusit.
7.E ceva in neregula daca ai intotdeauna dreptate.
8.Adevarul intotdeauna invinge... in 3 cazuri din 7.
9.Sunt trei feluri de a face ceva: o faci tu, angajezi pe altcineva, sau le interzici copiilor tai sa o faca.
10.Probabilitatea de a catiga la loterie este un pic mai mare daca cumperi un bilet.
11.Cine rade la urma, gandeste mai incet.
12.Sunt milioane de insi care tanjesc dupa nemurire, dar care nu stiu ce sa faca intr-o dupa-amaiaza de duminica ploioasa.
13.Nu fi preocupat de evitarea tentatiilor, caci pe masura ce imbatranesti incep ele sa te evite pe tine.
14.Traditiile sunt niste solutii pentru care am uitat problemele.
15.Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari. 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu